[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Kosta info na mcu.cz
Pátek Červen 1 10:51:18 CEST 2012

Dne 1.6.2012 10:10, Jiří Kučera napsal(a):
> Presne, ukazme si pocty fetaku v cislech
> CR 10,5M obyvatel
> pracuje cca 4,8M
> - stat a obce "zamestnava" 1,2M to je 1,2M fetaku zavislych zcela na
> davce od statu
> - invalidni duchodci bez mala 500.000 opet slusna davka fetaku na
> davkach , mimochodem je to vice nez po obou svetovych valkach
> dohromady - nesmime zapominat na 300.000 neviditelnych a
> nedotknutelnych to je jiz x ta generace fetaku a krome davek zpusobuji
> i jine skody
> secteno a podtrzeno 2M fetaku na davkach, 2M fetaku s pravem volit,
> [...]
Díky, mezi feťáky  mě už dlouho nikdo nezařadil. Mimochodem, nechcete mě
zaměstnat? Rád budu produkovat. Jenže blbě vidím i na to poslední oko a
občas mám výpadky paměti, ale to přece k produkci nijak zvlášť nevadí.

S pozdravem
Kosťa