Cim jistit 10A/24V

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Červenec 31 23:45:56 CEST 2012

  V rozvodne napajeci siti telekomunikacnich systemu se pouzivaji
podobne proudy ( 5-60A , napeti 48V ( 53,5V max)
Jistice se davaji bezne "HAGERy" na 230V nebo LSN primo na DC.  V zadnem
z techto zarizeni vsak nejsou klasicke male trubicky. Kdyz uz pojistky,
tak vetsi ( delsi provedeni 3-4 cm? prumer cca 8mm ) a vzdy s piskovou
naplni uvnitr.
Co ja vim, tak problem u vetsich proudu je jen v male zivotnosti jistice
- prakticky po cca 20 vypadcich vlivem nadproudu se razantne zvysuje
prechodovy odpor a jistic se ohriva. To ale plati pro vyssi proudy, nad
50A se pouzivaji klasicke nozove pojistky jako v 400V rozvadecich.
JaKub