OT: DHCP

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Úterý Červenec 31 22:19:51 CEST 2012

Dobrý den,

Tam jde spíš o to, že tam chodí nějaká parta hrát poker přes internet. A
zřejmě se nějak propojujou ještě mezi sebou, takže si nastaví pevné IP
adresy z toho rozsahu, aby se nemuseli hledat. Provozovatel je nechce
nijak blokovat, protože z nich má tržbu, takže je tam trpí.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora