ot: kviz na utorok - nasa svetla buducnost

Libor libor.kozak na tiscali.cz
Úterý Červenec 31 21:13:39 CEST 2012

Zdravim,
no jelikoz ja ma jen stredni skolu a navrh digitalnich ani analogovych
obvodu spise nedelam (pokud nepocitam takove to domaci) fpga taky
neovladam ale na takoveto primitivni otazky snad musi odpovedet temer
kazdy. Ale to by jste to sem trejme nepsal :-)

takze tipuji:
4
4
4