Re: Solární nabíječka

Na navrhpcb na gmail.com
Úterý Červenec 31 17:42:35 CEST 2012

Tohle je tedy bez baterie a jen solarni panely, no jo ale já prece chci chytat kapacitu do baterie a ne zbytecne srazet napětí a proud, kdyz sviti moc slunce anebo kdyz sviti malo, zase cekat s telefonem u tohoto monstra :-)

No, i ty levne dreky udávají násobky 2600mAh, tedy kapacita myslim dobra a kdyby to byly pravdive udaje, tak pri 12V a ideálních 0.7W z panelu to mame nabito za jak dlouho tech 2,6Ah teoreticky?

Odesláno z iPadu