Alix a watchdog

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Úterý Červenec 31 12:18:52 CEST 2012

Nevim jak na Alixu, ale na WRAPu s voyage
je cele kouzlo v skriptu  /etc/init.d/watchdog, ktery "krmi" (resetuje) hw
watchdog.
Skript ma tusim  /etc/init.d/watchdog status , ktery vrati info o stavu, v
kazdem pripde pokud

ho stopnete /etc/init.d/watchdog stop tak nic watchdog neresetuje a po
nastavenen intervalu ( u me 30s) dojde k restatru celeho systemu.

Kdyz se tu probira voyage, provozuji na WRAPu  s lighttpd , vcera jsem
priinstaloval MySQL , a prdal i phpmyadmin . To jsem si dal, ac se me to
zeptalo zda chci pouzit apache nebo rozpoznane lighttpd, stejně to stahlo a
nainstalovalo apache, vyplo lighttpd a nefunguje ani s apache :-)

Hutta