Doutnavka

Na navrhpcb na gmail.com
Úterý Červenec 31 09:35:28 CEST 2012

Nemate nekdo tipa na zvonkove tlacitko pro 6-12V s doutnavkou?

Anebo samotnou miniaturni a co nejmene svitici doutnavku s R (jak se to pise na DX anglicky?), kterou bych dobastlit do běžného zvonkoveho tlacitka (aby se vešla)? Jde jen o to v uplne tmě trochu prosvetlit spínací tlacitko zvonku...

Odesláno z iPadu