motor

Pavel Rotter PavelRotter na newte.cz
Úterý Červenec 31 07:46:22 CEST 2012

Ne, je to od začátku jinak :-) nikdo nikoho nekoupil, před časem OMRON a
Yaskawa zplodili podnik, který se jmenoval OYMC (Omron Yaskawa Motion
Control) což mělo být přínosem pro obě strany - no moc to nefungovalo....
Přineslo to velký zmatek ve značení výrobků, expedici manuálů apod. Např.
naprosto stejný měnič (vyrábí to všechno Yaskawa) od OMRONU je JZAB0P2BAA a
od Yaskawy JCBA0002BAA a to se motá celými výrobními řadami J1000, V1000 i
některými dalšími produkty (manželka provozuje e-shop s tímto zbožím a
pomáhal jsem jí to dávat do kupy). A tak si koupíte od Yaskawy měnič a
stáhnete si manuál v češtině a tam se všude píše o OMRONU :-)
Jinak Jumna je nástupce SmartStepu a oboje jsou produkty Yaskawa, prodávané
Omronem, pohonařina Yaskawa je velmi dobrá ale nějak jim nejde obchod což je
škoda....

S pozdravem Pavel Rotter

NEWTE spol. s r. o.
Jateční 847