Rychle komparatory Analog Devices?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Červenec 30 19:56:20 CEST 2012

s rychlymi obvodmi v sucasnosti nie je problem. Od Analogu, alebo
hociktorej z tych velkych firiem sa daju kupit velmi kvalitne a rychle
integrace. Uz aj stredoskolak si dokaze nakodovat citac v fpga, slusne
osciloskopy su dostupne za rozumne peniaze aj pre domacich bastlicov
amaterov.
Som rad ze si pan kolega Hutta studuje veci a snazi sa ich ubastlit
aspon na papieri. Otazky ma zaujimave, snazime sa ho usmernit, a je to
len na nom co si z toho zoberie :-))
Zatial ma rozpracovane 4 projekty ku ktorym sa pytal tu na konferencii,
tak uvidime ci z toho bude aspon jedna skutocna doska s aspon jednou
skutocnou suciastkou, alebo to skonci na urovni nakreslenej schemy
niekde na disku.
Vzhladom na mnozstvo projektov (vsetko v jednom) a kratkost casu, so
skusenostami, ktore mam s vedenim projektov by som tipoval ze dalej ako
na papier tie projekty pokracovat nebudu ale mozno budeme prijemne
prekvapeni a o par tyzdnov uzre svetlo sveta novy CML (snazim sa vas
vyhecovat aby ste nieco aj dokoncili) :-)

b.