Rychle komparatory Analog Devices?

Marek Peca marek na duch.cz
Pondělí Červenec 30 19:23:36 CEST 2012

> ano, to je presne ono. Z dovodov ktore som uviedol bude nejistota komparace
> bude v tomto pripade o niekolko radov vyssia ako 1ns zemedelska presnost.

Tohle tvrzeni zasadne zalezi na rychlosti hrany vstupniho signalu. Pokud
neni stanovena, neda se o necem takovem mluvit.

Pokud nekdo stavi citac na signaly s mikrovoltovou amplitudou, asi to
opravdu neni uloha pro obycejny komparator ;-)

Kdybych se pridrzel signalu generovaneho nejakou obyc LVCMOS logikou, pak
treba s levnym MAX961 bude +-1ns uplne v pohode. Lepsi kolegove/konkurenti
jej pouzivaji pro aplikace s <0.5psRMS, ale tam je samozrejme, ze to
dlouhodobe a teplotne driftuje mnohem vic. (Vyrobce to sam zmerene nema,
ani u tech ADCMP* se clovek moc nedocte, krome 10ps det. a <=0.2psRMS
rnd.)

ZdraviM.P.