motor

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Červenec 30 14:54:11 CEST 2012

Hmmm, tak v zadani nebylo receno hromada dulezitych veci - treba
zatezovaci cinitel (pobezi to nonstop celou smenu?, nebo jen jednou za
hodinu?).

Je to kusovy pozadavek, nebo toho bude treba vagon?

Jake je pozadovane napajeni?

Jinak krokace bych rovnou skrtnul - 1300rpm sice krokac zuby nehty
utoci, ale jen pokud ma naladenou rampu, ale vzdy hrozi, ze vypadne a co
s tim pak?

BLDC tam je zase problem s malyma otackama - musi to byt motor s
integrovanyma hal sondama a k tomu odpovidajici driver, schopny vyhlasit
error.

Pokud bych to mel resit v kusovce a nepobezi to celou smenu ale jen
obcas tak vezmu DC motor s prevodovkou (klasicka akuvrtacka).

Jinak na nejaky vetsi provoz a zatizeni si myslim (nezkousel jsem to zda
to beha), ze by na to bylo idealni asynchronni servomotor - tech se dela
mraky (urcite i mensi nez o prumeru 80mm) - chtelo by to ale nejaky
lepsi menic s moznosti nastaveni Uout - ty servomotory nebyvaji vzdy na
230V.

Radek Vicek