OT Had utekl

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Neděle Červenec 29 22:04:25 CEST 2012

Ha ha ...
no to čeká asi každého nezkušeného chovatele.
Používá se mouka nebo alobal. Buďto zanechá stopy nebo ho uslyšíte šustit a
samozřejmě návnada holátko.
Nedávno volali mému kolegovi z práce, že mu utekl 2,5m had. Našel ho za
skříní.
Není jedovatej a ani nebezpečnej.
Hezký den všem,
Jindra Polívka

From: "Pavel Hudecek" <edizon na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, July 29, 2012 5:09 PM
Subject: OT Had utekl

K pobavení poznamenávám už došlo na upozornění pana Polívky:

> Tak s úžovkou červenou mám také pěkné zkušenosti. Jsou to velmi
> zkušení útěkáři a tak na to pozor.

Užovka dlouhá asi 35 cm zdrhla po úpravě terárka. Má někdo nějaký tip, jak
jí najít?

Co jsem prolezl různé teraristické diskuse, tak tam se vůbec nepočítá s
možností, že by člověk doma měl ohromné množství věcí, jako jsou součástky,
dráty a pod. Druhá věc je, že většina příspěvků na toto téma je zimních.
Kdyby to bylo v zimě, tak bych se neobával, že uteče ven a skončil závěrem,
že se časem objeví, prootže schovávzt se může kdekoli. Názorný příklad:
http://tera.poradna.net/q/view/48921-az-vam-zase-utece-had

Zatím se rozhoduji, zda tu rozmístit pár hliníkových trubek s vyhříváním,
jestli do nich zaleze, nebo rovnou izolepu, na kterou se už jednou chytil.

Má někdo nějaké další nápady?

Děkuji, PH