OT Had utekl

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Červenec 29 17:09:19 CEST 2012

K pobavení poznamenávám už došlo na upozornění pana Polívky:

> Tak s úžovkou červenou mám také pěkné zkušenosti. Jsou to velmi
> zkušení útěkáři a tak na to pozor.

Užovka dlouhá asi 35 cm zdrhla po úpravě terárka. Má někdo nějaký tip, jak
jí najít?

Co jsem prolezl různé teraristické diskuse, tak tam se vůbec nepočítá s
možností, že by člověk doma měl ohromné množství věcí, jako jsou součástky,
dráty a pod. Druhá věc je, že většina příspěvků na toto téma je zimních.
Kdyby to bylo v zimě, tak bych se neobával, že uteče ven a skončil závěrem,
že se časem objeví, prootže schovávzt se může kdekoli. Názorný příklad:
http://tera.poradna.net/q/view/48921-az-vam-zase-utece-had

Zatím se rozhoduji, zda tu rozmístit pár hliníkových trubek s vyhříváním,
jestli do nich zaleze, nebo rovnou izolepu, na kterou se už jednou chytil.

Má někdo nějaké další nápady?

Děkuji, PH