Rychle komparatory Analog Devices?

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Červenec 29 12:56:31 CEST 2012

 29.7.2012, 12:49:23

Obecne mate jiste pravdu, ale v tomto konkretnim pripade si nejsem tak
uplne jisty. Zpetnovazebni sit vytvarejici hysterezi je blize neznamym
zpusobem vytvorena uvnitr IC. Velikost hystereze je nastavovana
specialnim vstupem "Programmable Hysteresis Input" a to bud pomoci R
mezi timto vsupem a GND nebo pomoci proudoveho zdroje. Je tedy mozne,
ze tento vstup je pouze stejnosmerny. To bohuzel vyrobce nijak blize
nezminuje.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz