Re: OT: Vysos�n� soubor� z tcpdump/wireshark capture

Na navrhpcb na gmail.com
Nedìle Èervenec 29 11:51:08 CEST 2012

Coz je odpoved pro tazatele, ne ssl provoz jednoduse zachyti pres proxy, myslim ¾e existuje jakási developerska ktera mi umo¾nila modifikovat post requesty (tedy i cookies) pred odesláním, na nazev si nasem ti ne vzpomenu a asi ani neni vhodne to nejak moc rozmazávat :-)

Pokud provoz pojde via ssl tak to bez certifikátu nemusi fungovat (a do provozu se nijak nedostanete, ani wiresharkem ani nijak jinak, leda hacknout RAM pamet :-), jen u opravdu jednoduchych aplikaci, ktere nekontroluji certifikáty...

Odesláno z iPad