Re: OT: Vysosání souborů z tcpdump/wireshark capture

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Červenec 28 23:48:46 CEST 2012

Ahoj,

2012/7/28 Lubos Medovarsky <lubos.hwlist na accelera-networks.com>:

> PS: Nemam zamer poucat, len tolko ze pre wildcard sa mi pre tunajsie
> konciny zda byt vhodnejsi preklad "zolik".

myslim si, ze vyraz zolik znamena nieco ako tromf, resp. univerzalny
tromf, o ktorom vsetci vedia. Kdezto wildcard znamena nieco
nepredvidatelne, necakane a to su myslim si dva rozne vyznamy. Ktory z
nich sa hodi lepsie pre "nedokumentovane" funkcie operacneho systemu
tazko takto povedat. Koniec koncov aj nazov samotneho programu
explorer ma tiez rozne vyznamove odtiene a slovne presmycky. Aby ich
clovek spravne pochopil a vedel vhodne pouzit, na to musi studovat
dany jazyk velmi dlho.

A.