Re: OT Registr vozidel

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Sobota Červenec 28 20:50:14 CEST 2012

Asi me nenastvete, problem nebyl v servisu, v servisu z toho byli vic hotovy nez ja, ale primo ve fabrice
mam original potvrzeni z fabriky,nicmene takovy car papiru s razitkem zvladnu v prumernem grafickem
editoru. Prodejce se zachoval, super proste se prerazeny VIN prekitoval a bylo, hlavne kvuli tomu
nemecku, jelikoz to je dodavka, a jezdi stale do ciziny. Nicmene jasne pokud prijde profik a rejpne do
toho sroubovakem tak to pozna :-D ale jde na prvni pohled aby se to nemuselo resit.....
A uplatneni prava odstoupit odkupni smlouvy je sice hezke, ale pokud to je na leasing tak je to spis tragedie.
Nicmene proste by to clovek necekal to jsem tim chtel rict, ze kazdy zkontroluje stitek v motoru a tim to
pro vetsinu konci....

Vyrazeny ji na ramu u praveho predniho kola, ale nevim jestli to je standard......

Zdenek Aster