OT Registr vozidel

DeeJay deejay na email.cz
Sobota Červenec 28 20:26:17 CEST 2012

Co si budeme říkat - prodejci sou taky vohnoti a smejdi, kolega si kdysi
koupil novy fiat a když ho tuknul tak ho daval opravit a borec mu rikal ze
už to auto bylo predtim lakovane - opravovane ... to se vam chce zvracet
V TV byl nejakej borec co mel problem s novym autem a zjistilo se, že jim to
asi nekde spadlo z privesu tak to poflikovali a prodali ho jako nove :-(

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of J.Polivka
Sent: Friday, July 27, 2012 9:26 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Registr vozidel

Tak nevím a asi vás naštvu.
Není problém v prodeji ve značkové prodejně a ve značkovém servisu ?
Tam může být ten problém, ale pokud byl vyřešen, tak huráá.
Jen ten papír máte od prodejce... ne od výrobce...
Na novém autě od výrobce nebude přeražený VIN, od značkového prodejce to
může být jinak...
Ale máte potvrzení, se kterým bych do německa nejel.
Jindra Polívka