LAN hub (3 az 5 Lan portu) na 5V (z USB), existuje?

Na navrhpcb na gmail.com
Sobota Červenec 28 19:30:51 CEST 2012

na 5V (z USB) znamena, že to chci krmit z USB portu (z televize, set top boxu), a ne aby to melo usb porty (k cemu), myslite že by ta stara paka se rozjela na 0.6 amper anebo po spojením 2 portu v tv že by se získalo 1.0A ?

Obavám se že pri bootu si to veme vic jak pulamper, jinak nenabootuje a že zacnou svítit vsechny kontroly a konec bootu...

Trochu me štve že tyhle set top boxy a televize nemaji 2 porty (tedy 3way hub) aby se tyhle veci daly pospojovat... Treba muj čínsky voip telefon to tak ma (vcetne poe), i muj maly 3g router (vcetne poe) a i myslim ze nektere UBNT pojitka (vcetne poe :-)...

Odesláno z iPadu