OT Registr vozidel

Na navrhpcb na gmail.com
Pátek Červenec 27 21:04:07 CEST 2012

Tak to je zajimavé, ale kdybych to věděl, že na novem aute je prerazeny vin, tak bych ho pravdepodobne nekoupil a asi ani vy, do 6 mesicu bych využil prava a pozadal o novy kus nebo vraceni penez, pripadne akceptovl tucnou slevu :-)

Nicmene puvodne jsem reagoval na to, jak se chova vetsina tech (mozna vsichni), co maji v registru chyby: nepřečetl papíry a neporovnal ani s tim vin za sklem...

Odesláno z iPadu