Prepetovka, vas nazor ?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Červenec 27 09:13:37 CEST 2012

To se nikde neutajuje, jak jste naznačl, lambda/4, jde o anténu a její
umělou zem, ne o hromosvod.

----- Původní zpráva -----
Od: "Jiri Foldyna" <jiri.f na avizo.cz>

Dne 27.7.2012 0:11, Na napsal(a):
> Spis si tam dejte zaklopku aby vam tam nespadl kulovy blesk, sice nevim
> jestli zavřené dvere pred nim chrání ale parkrat jsem to slysel
>
> Odesláno z iPadu

To se snad rozumí samo sebou, ne?
Do hloubky lambda/4 pod vrchol hlavního jímače soustavy do zdiva komína
navrtat 24mm díry, na chemickou kotvu chytit do kříže dvacítky roxory a
na ně navařit aspoň dvacítku blotnu, ať se má ten kulák kde šprajcnout.
Nevím to jistě, ale myslím, že Schiedel s Dehnem už něco podobného dává
dokupy. Když tak si to vygůglujte, ale nevím, jestli to náhodou
neutajují v zakázaných patentech.