OT Registr vozidel

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Červenec 27 00:32:14 CEST 2012

On to prihlasil vo svojom okrese na seba. Samozrejme ja ked som to
kupoval, peniaze som mu dal az oproti TP s peciatkou odhlasky, s tym, ze
si to uz ja prihlasim v mojom okrese. Ten agregat som zapisany videl, aj
som sa nan predajcu pytal. Ano, nechal som sa odbit s tym, ze to je
somarina, staci na to upozornit policiu pri prepise a ona to vyskrtne.
No a ako som pisal, ked som sa na to pytal policie, tak ze to jednoducho
nemozu, mam ist k vyrobcovi/distributorovi na prehliadku a potvrdenie,
ze to tam fakt nie je, potom na OBU po neviem aky papier a az s tym
prist na policiu to vyskrtnut. Kedze 1) nic nie je zadarmo a 2) odhlaska
povodneho majitela plati 15 dni a v dany den mi z nich ostavalo asi 5-6
(skor som prist prepisat nemohol), nechal som si urobit prepis hned tak,
ako je a dalej neriesil. Este pozn. v nasom meste je navsteva
inspektoratu tak na cely den..

miro