Prepetovka, vas nazor ?

Na navrhpcb na gmail.com
Pátek Červenec 27 00:11:06 CEST 2012

Já vyvlozkoval komín plastovou trubkou na kondenzační kotel, zabralo to pár minut a nejake zemneni komína nemusim resit :-)

Spis si tam dejte zaklopku aby vam tam nespadl kulovy blesk, sice nevim jestli zavřené dvere pred nim chrání ale parkrat jsem to slysel, e se ma zavřít okno a dvere aby do cimry nevlitnul kulak :-) co si o tom myslite

Odesláno z iPadu

25. 7. 2012 v 9:13, dvorak.ptr na volny.cz: