Vybaveni do dilny

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 26 22:11:12 CEST 2012

> Ja se nehadam, jen jsem pripojil dalsi tip, jak zadal puvodni autor :-)

Jenze autor taky na zacatku napsal co se na tom stole bude delat. Bukova
sparovka mi pripada dobra na stul na mechanicke prace. Taky tam jeden
mame a na nem jen vymenime desku. Mozna to bude ta sparovka, zkusim se
po ni mrknout, diky za tip. Nicmene na pajeci stoly mi pripada ponekud
nevhodna.

> V  garazi nam na stredne hrube prace na stole 22mm betonarskou
> preklizku, "odrezek" za flasku, od chlapu co vedle opravovali most.

Tak to uz opravdu ne :))) V garazi mam na ponku taky nejake fosny ale
kde to tenkrat tata sehnal nevim. Venku pod pristreskem mam prkna ze 100
let stare podlahy z kamosova baraku a na to, ze na nich i svarim el.
obloukem tak jsou po cca 8mi letech zatim funkci.

> Ono zalezi na tom, co na stole delate.

Presne tak, ma to blize k neurochirurgii nez k truhlarine ;)

Pavel