Kabel ve zdi rup

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Čtvrtek Červenec 26 21:51:32 CEST 2012

Napriklad takove ty nejlevnejsi zlute krabicky mivaji rozsahy proudu
do 200mA na stejnych svorkach jako mereni napeti. V otazce nebylo jak
je to prepnute (ono tam ani nebylo moc jasne kamze se to ten jeden
konec strci...). Takze pokud beru Vasi odpoved jako pokus o odstraneni
pana Na, tak ok. Jinak je v te odpovedi docela vazna trhlina.

L.