Kabel ve zdi rup

Posel Liptakov poselzliptakova na gmail.com
Čtvrtek Červenec 26 20:26:11 CEST 2012

Jestli ma byt sled fazi pravo nebo levo tocivy  norma neresi jen by to melo
byt v celem objektu stejne.
Ovsem tam kde plati *rechts fahren* bych to zapojoval zprava

Multimetr, bezne multimetry maji odpor 1M az 10M tedy proud v radu stovek
mikro amper coz je zhruba to co tece beznou zkouseckou.

Martin