Kabel ve zdi rup

Posel Liptakov poselzliptakova na gmail.com
Čtvrtek Červenec 26 15:41:32 CEST 2012

K predeslemu dotazu, trefuli, nejdrive urcili misto a teprve pak jsme nasli
znacku v urcene oblasti, presnost jsem sde jiz uvadel.

K fazim, v soucasnosti by melo platit L1 hneda L2 cerna L3 seda, ale v
minulosti se to moc neresilo cili pokud chcete jistotu vadasku (ZN1) a
zmerit,

Martin