Vybaveni do dilny

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Čtvrtek Červenec 26 14:58:05 CEST 2012

desky na stoly jsem kupoval a nechal si formatovat tady :
http://www.sortim.cz/deskoviny/pracovni-desky/pracovni-desky-wodego-duro
pal/
povrch sediva snad ta U1188 TC s antibakterialni upravou. po cca 3
letech bez poskozeni.
bral jsem sirku 1200mm a nechal kratit na 1000mm. z jedny desky 2 stoly
2000x1000mm ..
dovazeli to na objednani z nemecka do 10 dnu a nechteli ani zalohu,
ackoliv to bylo za 35000,- materialu a ja tam u nich poprve :-).
spratelena truhlarna je v objektu.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel_t
Sent: Thursday, July 26, 2012 2:48 PM
To: HW-news
Subject: Re: Vybaveni do dilny

> co si nechat neco udelat "na miru" z "X" hlinikovejch profilu ?

To byla jedna z uvah. Vitezem je nakonec praskove lakovany ocelovy
svarenec vyrobeny na miru. U pracovnich stolu jeste resim desky, mam
nekolik vyguglenych tipu ale zatim jsem je nepoptaval takze pokud mate
nekdo zkusenosti tak budu velmi rad.

> stoly a prislusenstvi je z toho moc pekny.

No to je vec vkusu, me se to moc nelibi. Ale jeste mam uvahu o jednom
specialnim regalu prave z tohoto modularniho hliniku. Na nej je zatim
cas, bude az v posledni etape.

> neni problem koupit i samotne naformatovane dily.
> vyborna pripadna budouci rozsiritelnost.

Prave protoze, stehovani asi za par let bude nutne tak se snazim
navrhovat vybaveni sice na miru ale prenositelne do novych prostor.

> tomik.

Pavel