Vybaveni do dilny

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Čtvrtek Červenec 26 14:04:33 CEST 2012

dobry den.
co si nechat neco udelat "na miru" z "X" hlinikovejch profilu ?
stoly a prislusenstvi je z toho moc pekny.
neni problem koupit i samotne naformatovane dily.
vyborna pripadna budouci rozsiritelnost.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel_t
Sent: Thursday, July 26, 2012 1:50 PM
To: HW-news
Subject: Re: Vybaveni do dilny

> Do skladu vozik (vyborne se hodi doma na stehovani):
> http://www.manutan.cz/plosinovy-vozik-ocelovy_M165018.html
> Videl jsem ho nekde za par stovek.

Diky, par voziku mame v planu ale o neco vyssich a musi jit sklopit
madlo i kdyz je na voziku material. Vozik s materialem ma stat u stolu a
ma se z nej material prubezne odebirat. A vozik se musi vejit pod stul
(spodni hrana desky asi 75cm).

> Odsavani:
> pouzili jsme trubky 80mm na vodovodni odpad. Stejne trubky ve
> vzduchotechnice(bile barvy) stoji 4x vice.

Jak je to v pripade odpadnich rour s hlukem? Jinak diky za tip, seda
nebo bila je asi jedno i kdyz to pujde pod stropem (pod podhledem, nad
nim uz neni misto).

> (Musi byt i odsavani ESD? )

Nasavka na stole by mela byt ale zbytek nad stolem uz nikoliv. Kdyz to
nasaje malou SMD soucastku tak ji to vyplivne do "zahrady" a nikdo ji
nemam sanci v mulcovaci kure najit, tak je jedno, ze se jeste prorazi
nabojem v potrubi.

Pavel