OT: TP-LINK TL-WR1043ND

Ales Povalac alpov na alpov.net
Čtvrtek Červenec 26 09:22:48 CEST 2012

DLNA je celkove dost problematicka zalezitost... streamovani radia
pres nej jsem nikdy nezkousel, hraje mi primo router. Neco jako
http://mightyohm.com/blog/2008/10/building-a-wifi-radio-part-1-introduction/
, akorat s mene narocnym softwarem (madplay+wget). DLNA server (resp.
minidlna) mi bezi vedle na NASku, ale to je na to delane, dostatek
vykonu a kapacity. Podle webu se da DLNA rozjet i na OpenWrt, lidi to
pouzivaji na streamovani z pripojeneho USB harddisku.

AP