Zesilovac 300MHz G=1

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Červenec 25 17:14:06 CEST 2012

Ahoj,

Dňa 25. júla 2012 16:07, Daniel Valuch <daniel.valuch na orange.fr> napísal/a:
> a to tam je este malymi pismenami napisane ze deklarovana analogova sirka
> pasma plati len pre najvyssi napatovy rozsah. Ked si date 2mV/dielik tak
> moze byt uplne kludne desatina toho co je napisane na krabici. Obzvlast u
> Tektronixu :-)
> Ale to som nechcel, v kazdom datasheete ku operaku je uvedena vstupna
> impedancia. Vzdy su tam tie megaohmy a vzdy su tam aj tie pikofarady.
> Ako som vravel, pokial niekto tvrdi ze potrebuje vstupnu impedanciu 1M na
> frekvencii 300MHz (vseobecne vela MHz) tak v 99.9% pripadov nema sajn co
> robi :-)
> [...]

tvoja posledna veta, je dnes zatial najlepsia hlaska, ktoru som dnes a
nielen na hw-liste, cital...

Ale rad by som k tomu dodal, ze aj empiricky a aj s neuspesnymi
vysledkami, sa da dospiet k uspesnemu koncu. Je to jeden z troch
sposobov ako popisat elektricky obvod, ci lubovolny fyzikalny system.
Zvysne dva su simulacia a analyticke riesenie...

Takze v tomto pripade by som zo svojej blbosti a neznalosti zvolil v
prvej iteracii asi simulaciu 2M || vstup operaku...

A.