Sporic energie, nyni i na nasem trhu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Červenec 25 16:30:30 CEST 2012

V době, kdy dolar byl skoro za 40, platilo přibližné pravidlo - cena FOB
čína (tedy bez dopravy!) v $ krát 100 = cena v Kč s DPH na pultě. Marže byly
kolem 10-20%.

Dnes, kdy je dolar za půlku a už se neplatí 5-10% za clo, to platí úplně
stejně. Jen ty marže poněkud vzrostly.

----- Původní zpráva -----
Od: "Daniel Valuch" <daniel.valuch na orange.fr>

obchodu sa nevenujem takze presne cisla nepoznam, ale zaregistroval som
ze sa niekto kto predava elektricke gerety vyjadril ze pri nakupnej cene
$2 bude mat firma ktora v nasej gubernii poctivo plati vsetky pozadovane
vypalne predajnu cenu okolo 6 Eur.
Niekto kto sa zivi obchodom by to mohol pripadne potvrdit/vyvratit,
celkom ma to zaujima.
To ze je marza na elektroniku v rade percent viem, konkurencia asi
nepusti :-)
b.