Zesilovac 300MHz G=1

Posel Liptakov poselzliptakova na gmail.com
Středa Červenec 25 14:09:11 CEST 2012

50M bylo mineno jako minimum, nemam nic proti FET s 500G , jen jsem ho
nenasel :-)

AD8000    ma Input Impedance 2M / 3.6pF
ADA4817  ma Input Impedance 550G/ 1.3pF
Prvni OZ stiha,ale bude mit problem na 1MOhm
Druhy tento problem nema , ale zase nestiha pro vetsi amplitude vstupniho
signalu.
V originale to vyresili vlastne dvema OZ prvni ma prave tech 50M a beha do
radove jednotek MHz a vyse chodi zesilovac postaveny s J-FETu nejake
zakazkove provenience.

Martin