Zesilovac 300MHz G=1

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Středa Červenec 25 13:19:31 CEST 2012

pre 50 Ohmov posluzi hociaky operak z drogerie, ale pre vysoku vstupnu
impedanciu v rade megaohmu pri tejto frekvencii zrejme nenajdete nic
(okrem ineho koli vstupnej kapacite).
Tam sa to potom riesi podobne ako u osciloskopu ze sa vstup vydeli
10-timi a potom naspat zosilni, cim sa da trochu ta impedancia dohnat.
Otazka je ci potrebujete ten 1MOhm na 300MHz, dovolim si tvrdit ze nie.
Vtedy by ste na meranie museli pouzit specialne sondy a na pripojenie
paralelne ku 50 Ohmovemu systemu vam bohate staci 1-10k vstupna impedancia.
b.