OT Registr vozidel

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Červenec 25 09:41:45 CEST 2012

Dobrý den,

Některé věci se třeba nedají odhadnout.
Nám se stalo před 10ti roky tohle:
Instalovali jsme síť v lékárně - 3 počítače, + 1 jako pokladní systém.
Celé jsme to natahali, zapojili nové počítače. Potom přijel programátor,
a nainstaloval tam ten jejich sw.. Vždycky to chvíli šlo, a potom vypadlo.
Říká: Co je tam za síťovky?
No, nějaké normální 100mbit.
Tam musí být 3com, jinak to nepojede.
????
No nic. Dojeli jsme do firmy, dali tam 3com 100mbit síťovky a 3com
switch. Od té doby to jelo bez problému.
Doteď jsem to nepochopil. Tenkrát na těch noname jely celé školy, ve
kterých  jsme instalovali sítě, a 4x PC v lékárně na tom nejelo.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora