OT Registr vozidel

Středa Červenec 25 08:47:13 CEST 2012

Dne 24. července 2012 21:33 Petr Simek <psimek na jcu.cz> napsal(a):
> Podle mne to je klasicke manazerske rizeni - cela vec se odklada a na
> posledni chvili se to zada at se dodavatel postara.

Co mi to připomíná? Dostaneme poptávku, koukneme se na zadání a
požadovaný termín realizace, po zádech nám přeběhne mráz, protože už
teď je na tolik práce málo času, jenže to jsme jenom u nabídky, takže
zákazník dostane nabídku, dalších X měsíců se nic neděje, pak někdy
přijde odpověď, že chtějí do zítra aktualizovat nabídku, pak se zase X
měsíců nic neděje a pak to slavnostně objednají s tím, že termín
dodání se za celou dobu nezměnil. Obchodníci (a manažeři) mají moře
času řešit za kolik, pak to dostanou technici na stůl, mají na to pár
dní a ještě je tam hrozba penále při zpoždění...

P.K.