OT Registr vozidel

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Červenec 24 17:57:20 CEST 2012

On Tue, 24 Jul 2012, RV wrote:

> Tak jsem nejak neveril vlastnim ocim....
>
> https://crv.mdcr.cz/
>
> to tam maji vystavene na nejaky DOS utok?

Rekl bych ze je ted pali uplne jine veci, tohle bude az problem c. 2 .

Jen mi trochu vadi ze v tom maglajzu kolem CRV uplne zanika to same na
MPSV. Zatimco MDCR ten registr menit muselo tak MPSV svuj system menit
nemuselo, tam slo jen o to utratit prachy (vetsi nez na MDCR) a vysledkem
je system co funguje hur nez ten predchozi.