oper. zes. I offset vetsi nez I bias?

Úterý Červenec 24 10:34:22 CEST 2012

Dobrý den,
sedím nad datasheetem zero drift OZ MCP6V01 a MCP6V31
http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/22058c.pdf
http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/25127A.pdf

u MCP6V01 je Ib +-1pA, ale při tom Ios je -30pA. Je tam sice střídavá
složka, která vzniká přepínáním vstupů (viz strana 21 datasheetu), ale u
Ios je uvedeno znaménko - což mi ke střídavé složce nesedí. Jde mi o to
- stačí to umlátit kapacitama a mohu počítat jen s proudem Ib? V
aplikaci nemám nároky na rychlost. Má s těmito operáky někdo zkušenosti?
U MCP6V31, kde se do pomocného zesilovače komutují vstupy (strana 19
datasheetu) by snad měla pro blokování střídavé složky stačit kapacita
mezi + a - vstupem. Nebo se mýlím?

Anděl