Prepetovka, vas nazor ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Červenec 24 08:48:47 CEST 2012

On Mon, 23 Jul 2012, Pavel Hudecek wrote:

> Též by mě ty ceny zajímaly. Izolace toho kabelu na 22 kV má asi 5 mm čehosi
> dost podobného igelitu, či izolaci v RG58 a další asi 1 mm čehosi černého.
> Vodič je něco přes 100 mm2 Al.

Treba tady :

   http://www.bbelektro.cz/kabel-axekvcey-1x-70-16-22kv/d-72300-c-3496/

maji 22kV vodic za 250Kc metr. Vnitrek je 70mm^2 hlinik coz dava polovicni
odpor proti 19mm^2 medi u HVI. Obvod je 16mm^2 med ale ta by se nevyuzila.
Hlinik na tom bude z dynamickeho hlediska lepe kvuli vetsi hloubce vniku.
Jenom ta tloustka je vetsi (34mm) pro ti HVI takze se s tim bude hur
delat. Tady je od toho DS :

   http://web.draka.cz/index.php?option=com_mtree&task=att_download&link_id=218&cf_id=50