Re: Porovnání dvou řetězců v php

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pondělí Červenec 23 16:28:24 CEST 2012

Díky všem za rady, ale pořád mi to nejde. Problém bude asi v tom kódování.

Podle mě by to mělo být všechno v utf-8, takže nějak nevím z čeho na co to
konvertovat. iconv jsem zkoušel - viz výše - nevím jestli jsem to správně
použil.

Nicméně:

strcasecmp i strcmp vrací shodně 3 - lze z toho něco usuzovat?

Co se týče php, jsem jen takový začátečník samouk, takže díky všem za
trpělivost.

Honza Půhoný