Preddelicka 4GHz?

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Pondělí Červenec 23 13:01:14 CEST 2012

No a nejvetsi sranda byla, ze kdyz jsem vse zapojl a zacal tvorit soft pro rizeni LMX2326 na  jednocipu , nejak sem opomnel ze tam ta delicka je a ja furt a furt do LMX sypal binarni pozadovanou frekvenci 2 - 4 GHz a ono ne a ne se zavesit, po nekolika mandays sem si to uvedomil ze musim cpat hodnoty pro f 4x nizsi, tedy 500MHz az 1000Mhz , malem sem kvuli tomu stavel dalsi diagnosticka zarizeni , a to sem bzl nejmin o 10kg mladsi :-)))

Pavel

> Od: "Daniel Valuch"
> Komu: "HW-news"
> Datum: 23.07.2012 12:22
> Předmět: Re: Preddelicka 4GHz?

obavam sa ze v tomto pripade treba vidiet, nie popisovat. Na papieri
vsetko vzdy funguje spravne :-)