Preddelicka 4GHz?

Posel Liptakov poselzliptakova na gmail.com
Pondělí Červenec 23 11:33:33 CEST 2012

Tak soudruzi ze San Diega odpovedeli. Pokud to shrnu tak asi takto pro
vyvoz Hi-Rel prescalers mimo uzemi USA musi prislusny kupujici ziskat
vyvozni licenci od fereralnich uradu USA, tento proces trva cca 6 tydnu,
coz asi nezahrnuje vyplnovani 20 strankoveho prilozeneho formulare)
No a vzhledm k tomu ze nevim zda aktualne USA vadi dedecek u Wermachtu nebo
druhy u Buzuluku ani jim nechci vysvetlovat proc jsem byl loni v Jordansku
povazuji tyto soucastky vice mene za nedostupne :-)

Martin