Preddelicka 4GHz?

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Pondělí Červenec 23 11:17:43 CEST 2012

Popisi slovne zapojeni

YIG 2-4 GHz do odbocnice  a ven na SMA.
Odbocka z odbocnice na rizeny utlum a do 2x zesilovacu SNA-176
ze zesilovacu do delicky CND2050
Vystup delicky do PLL syntetizeru  LMX2326 , ten pak pomoci dalsich prevodniku zpetne ridi YIG .
U delicky CND2050  pak mam dalsi odbocnici pro sledovani prubehu.

No a kdyz se YIG odpoji , vstup zaslepi , tak proste ta delicka frci .

PavelP
> Od: "Daniel Valuch"
> Komu: "HW-news"
> Datum: 23.07.2012 10:17
> Předmět: Re: Preddelicka 4GHz?

preto sa pytam. Ked ma citlivost -50dBm na 6GHz velmi lahko sa moze stat
ze to chyta vazbu z vystupu koli zlej integracii na doske. Potom to kmita.
b.