Preddelicka 4GHz?

Posel Liptakov poselzliptakova na gmail.com
Pondělí Červenec 23 10:15:11 CEST 2012

Harmonicke ceho, kdyz neni fundament na vstupu?
Kdo je prodava?

JInak dekuji vsem za reakce, nejvice se mi libi nabidka Peregrine, ale s
dostupnosti si nedela iluze, v kazdem pripade sem jim napasal,  ovsem ani
jimi oficialne uvadeni prodejci HiRel predelicky neprodavaji, vidim to dost
beznadejne.

Minimalne predelicky od Peregrine ubsahuji UltraCMOS klopny obvod, proc
neprodavaji IC, ktery by obsahoval 4 tyto klopne obvody, zcela bez
vstupnich a vystupnich zesilovacu. Resepktive idelani by byl obvod u
ktereho by se jen z vnejsku menil delici pomer 2,4,8,16.

Martin