[OT] Flexa

Na navrhpcb na gmail.com
Pondělí Červenec 23 10:04:44 CEST 2012

Pomaly rozběh ma i moje levna CMI nebo co to je, koupil jsem to na beton jako hobby a nejak jsem si nevsiml že by to bylo horsi jak predtim pujcovane profi, akorat to nema natáčení rukojeti...

Jiste pokud nekdo s tim dela 3 hodiny kazdy týden nebo vic, tak asi ma smysl investovat vic, otazka je, jestli si to nekde ma moznost srovnat anebo proste věří, že znacka a a ona je automaticky lepsi...

O sile to nevim jistic 16A vyhodit v betonu umi v pohode kdyz se na ni pritlaci ...

Odesláno z iPadu