[OT] Flexa

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Červenec 22 21:25:50 CEST 2012

Ja tam mam modelarske NiCd (pohonne legendarni klasiky Sanyo 1700 SCR) a
nabijim je modelarskou nabijeckou, ktera je dokaze nastouchat pokud by o
neco slo za 30 minut (ale na to zatim nedoslo).
Samotne baterky daji klidne 40-50A (to je pri 18V skoro 900W) takze je
to spis otazka to neprehnat pri praci - jednou jsem zapomnel momentak
nastaveny na vrtani a pri povolovani zarezleho sroubu jsem pretrhnul ten
zajistovaci 6mm sroubek v hlavicce.
Jinak to splnuje veskere me pozadavky - dve rychlosti, jemne
odstupnovani momentaku, brzda a neni to tezke hovado. Ted jsem se dival
a je to nejaky oranzovy Extol v kufriku s dvema sadama baterek (obe jsem
menil, protoze original nabijecka je odkraglovala) jsem to koupil nekde
v bazaru za 400Kc.

S pozdravem
Radek Vicek