Re: Re: dnes je posledny koncert Les Horrible Cernettes

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Neděle Červenec 22 16:22:25 CEST 2012

> uz jsem to zapomnel, ale pamet je mozno si osvezit na vlastni dotyk v
> Conservatoire des Arts et Metiers, kde je Cray nabytkoveho typu (tusim je
> to c. 2) v peknych muzejnich prostorach. Fanousci U. Eca tam jiste take
> maji duvod zajit.

Já jsem nějaký Cray viděl v Londýně v technickém muzeu. Zaujalo mě, jak jsou stojany postaveny do mnohoúhelníku (stejně jako na videu) a středem jsou vzájemně prodrátované, a kolik tam bylo drátů. To když se někdo spletl, to musela být honička chybu najít.

Jaké bylo barevné provedení se už nepamatuji.

Vojta Bubník