dnes je posledny koncert Les Horrible Cernettes

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Červenec 22 12:06:30 CEST 2012

vyzera ze hej http://www.cray.com/Assets/PDF/about/CrayTimeline.pdf
na internete je mnozstvo fotiek v roznych farbach. Neviem ci sa dali
objednat dekle v uzivatelskych farbach ako u aut :-)
Zaujimalo by ma co bolo v tych krabiciach okolo hlavneho valca, co
vyzera ako tapacirovane sedacky...