Porovnání dvou řetězců v php

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Neděle Červenec 22 11:38:27 CEST 2012

Zdravim konferenci,

snazim se porovnat dva retezce v php. Jeden mam nacteny z xml
($kategorie_dodavatele), vse by melo byt utf-8.

Kod:

echo $kategorie_dodavatele;

if  ($kategorie_dodavatele=="Profesionální technika/Reprosoustavy"){echo
"shoda";} else {echo "bohuzel to nejde";}

Vypise:

Profesionální technika/Reprosoustavy bohuzel to nejde

V čem by mohl být problém? Ty řetězce jsou stejné, alespoň podle toho
výpisu z echa, ale if je bere jako rozdílné ...

Jak to správně porovnávat?

Googlil jsem hodinu, zkoušel jsem i převody kódování, ale někde mám něco
blbě.

( iconv_set_encoding($kategorie_dodavatele, "utf-8"); )

Prece takhle trivialni zalezitost musi fungovat ...

Tusim, ze bude asi problem s kodovanim, ale kdyz to pres echo vypisuje
korektne, zadny rozsypany caj...

Nevim co s tim.

Diky za nakopnuti,

Honza Puhony