[OT] Flexa

KarelM a8dtljb na gmail.com
Neděle Červenec 22 11:35:23 CEST 2012

Proc by nesel srovnavat plat zamestnance a OSVC? Ve zdrave ekonomice
toto lze, dva hrnce se smeni za jednu slepici...
Co se tyce doby prace, znam nekolik lidi co jsou zamestnani a pracuji
kazdy den od sesti do sesti, nekdy i vikendy, protoze jinak by v MS
kraji neuzivili rodinu.
Ja pracuji od 6 do 15h pro nekoho a pote pracuji pro sebe.

Mimochodem ja vubec nemam cas delat si kde co sam, ja k tomu jsem
bohuzel nucen.
Karel